heelg!

Ojoj, här var det lite tomt hehe. Min helg har varit väldigt trevlig! I fredags var jag och Judit inne i stan och kollade på Valentine's Day (halva Hollywood medverkade). Den var jätterolig och söt! Igår (lördag) gick jag och Johanna runt lite på stan, till exempel Urban Outfitters. Älskar deras lokal! Så himla fin gammal biograf. På kvällen var vi på Johannas mosters 40-års fest och efter det tog vi en nattfika med Mirandy på Café 60! Idag är det alla hjärtans dag men det enda jag har gjort är att plugga :( Hur har eran helg varit? Gjort något speciellt?
Även fast jag inte har hunnit lyssna så mycket så har jag gjort en spellista! Så här är helgens spellista om ni är nyfikna: Playlist 17/
Oj vilket långt inlägg, aja, puss!



Kommentarer
Postat av: Sara

Måste säga att jag är lite besviken på er, det har gått 9 dagar utan ett litet blogginlägg :O puss på er i alla fall <3

2010-02-23 @ 19:40:35
Postat av: Isa

Min nya blogg :)//Isa

2010-03-01 @ 23:53:59
URL: http://delly.blogg.se/
Postat av: anna -

Åh, den filmen är så bra ! :D

2010-03-13 @ 14:29:51
URL: http://kerastase.blogg.se/

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0