dagen:

jag vaknade halv 9. dåligt eftersom att vi började kl 11 typ. men men. ja hade en lugn morgon iaf. sen åkte ja in till Gamla Stan för att möta upp klassen. vi skulle på julmarknaden.
asså när ja gick till bussen så såg ja typ inget och det blåste snö så att ja inte kunde komma fram typ. sen satte ja mig på bussen helt vit av snö :S aja. väl i gamla stan fortsatte snöstormen,,,asjobbigt. sen så gick vi ett halvt varv runt julmarknaden och satte oss sedan på ett cafe(samma som förra året) de e så mysigt. vi orkade inte gå upp i snön och möta alla så vi frågade om vi fick sitta kvar. sen åkte vi till fridhemsplan. där såg vi mattias i EMD. hah vi tog kort med honom innnan vi fortsatte mot CYBERTOWN. mitt vapen funkade inte och ja fick inte byta utan alla sköt mig och ja kunde inte skjuta tillbaka. menmen :( alla andra hade kul. sen satte vi oss på mcdonalds ett ta och nu kom ja hem. sen ska ja åka och handla en ny jacka. tur att ja har sovmorgon imorgon oxå. för ja kommer vara så trött ikväll haha :D och ja får ju inte glömma criminal minds!
'L

Kommentarer

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0