känner mig lite wannabe?

hehe ni vet amanda har ju gjort några spellistor som hon har lagt in. men ja  har iaf gjort en jullista på spotify.. dock går det inte att kopiera för ja har råkat ställa in ngt. men ja kan säga några superjullåtar :D

the christmas song - the raveonettes
last christmas - wham! (ofc)
white christmas - the beach boys (en ganska cool version)
fairytale of new york - de flesta artister gör den bra!!!!
little christmas tree - michael jackson

de e några :D dom e bra!!
tänk att de e ''dan före dan före dopparedan'' shit vad snabb det har gått :S känns inte som jul. och det går över så snabbt. all denna stress inför en av 365 dagar. man går och få panik för att den stlken e slut lr för att det var fel färg. lr vad ska jag köpa. när ska jag hinna köpa gran osv. jag älskar julen.. de e itne det. men ibland får ja så konstiga tankar. som den största frågan.. vad är meningen med livet?
vad är meningen med julen? usch jag hatar såna tankar!! nu ska ja äta pepparkakor och fortsätta lyssna på min spellista :)
(vår julskinka har rymt med werner & werner får ni inte glömma)
'L

Kommentarer

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0