snöstorm.

Okej, imorse när jag vaknade var det jättemysigt att det snöade. Men sen när jag gick ut var allt bara svinkallt och blåsigt!! Så jag är redan trött på snön, iallafall att vara ute i den. Man halkar och bussarna kommer för sent!! Det är ok att sitta inne och kolla på den.

Ikväll var jag, Sara och Judit på Johannas dansuppvisning i Fridhemsplan. Det var så bra!!! Sen gick vi till McDonalds och satt där i mer än en timme. Och vi hann in på Inn och Finn innan det stängde! :D

En vanlig skoldag kvar! Sen på torsdag börjar vi elva och då ska vi på julmarknad i Gamla Stan och sedan Lazzzerdome :D Sen på kvällen ska vi på bio.

Nu ska jag sluta klaga om snön och kolla på Criminal Minds puss hej! /Amanda



Kommentarer
Postat av: Johanni

Haha det är den där bilden när vi inte fick vara med...

2009-12-16 @ 23:16:16

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0