tjatja

har varit en lååång dag. började med att ja missade bussen och var tvungen att ta mig till sofiaskolan på mindre än 9 min. ja fick så ont i benen av att gå (dum som ja va sprang ja inte, utan ja gick vääldigt snabbt) så nu har ja träning i smalbenen :S sen hade vi två timmar dansträning. de va kul. sen gick ja hem, städade, duschade åt lunch och mötte sedan upp ella. vi GICK ner på stan, genom gamla stan och sedan in till city. vi kollade i massa affärer och de va sjukt mkt folk. sen åkte vi till skanstull och kollade lite på åhelns och köpte mjölk. sen gick vi hem till mig och vi hade massa gäster och glögg haha. sen snöade de lite och vi gick ut, min lillebror och hennes lillasyster byggde en snögubbe :D sedan såg vi på julkalendern haha. nu har a suttit vid middagsbordet och bara pratat ända tills nu haha. de blev ett långt inlägg :S aja. det blir roligare uppdatering imorgon :)

Kommentarer

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0