Toppendag

hejsan. min dag började med att jag åkte ut till min pappa (han fyller år ) på brunch. det var väldans gott. sedan stannade jag där ett tag efter att alla gäster hade gått. sen åkte jag in till stan och mötte upp Louise. Vi gick till gallerian för att möta Ellie. när vi hade varit inne på hm lite kom jennie. och vi fyra gick runt lite och satte oss sedan och fikade på stureplan. haha!! sedan satt vi och pratade lite och kollade på svampbob som var på tvn. sen gick vi in i sturegallerian men hittade inget intressant. sedan fortsatte jag och ellie på stan och kollade ännu mer på hm. hon skulle köpa present till hennes pappa (som oxå fyllde år idag) . sedan gick vi in på hemköp och hittade coola godisburkar som vi plockade godis i. sen bar det av hemmåt mot söder. hon skulle på bio ohc jag skulle hem.

hm har såå snygga kläder nu.deras mysiga varma vinterkläder. tänk er sitta på julafton i mysiga tjocka strumpbyxor och en fin kjol och en mysig tröja och öppna paket. <3 jag såg det framför mig när jag kollade på kläderna.

fin va? :D

'L

Kommentarer

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0