WoW..!

För att var duktig ska jag uppdatera bloggen igen!

Måste lägga upp en asbra låt!:

New Perspective - Panic at the disco (Brendon urie)

Förstår inte hur man kan sjunga så bra?!

 

Några serier jag följer just nu, Om det inte vore så att dumma USA har bestämt att man inte får visa 2 säsonger på ett år så jag får vänta tills juni eller juli innan jag får se fortsättningen!

  • Vampire diaries - Nina Dobrev, Paul Wesley och Ian Somerhalder etc.
  • True blood - Anna Paquin och Stephen moyer etc.
Hahah visde sig visst att det var ganska få faktiskt! Dessutom blev det bara vampyr serier. o.O
I och försig följde/tittade jag på O.C., Criminal Minds, The Simpsons med många många fler.

I dag så hade 9B en konsert i aulan och jag måste säga, De är så sjukt jävla bra!!! :D Man blev helt till sig!
I och för sig såg jag, S och J hela konserten eftersom vår lektion började och sen fick vi inte gå ner när vi frågade läraren... borde ha skålkat! Hatar lärare ibland!

Efter skolan gick jag och A till Lidl för  att kolla om det fanns chokladkalländrar (1 december imorrn, Julkallendern börjar!) men tydligen var dem slut eller nåt för vi hittade inga... Så jag och A köpte vanlig choklad och skumtomtar, Yummie.

Blev så glad att jag har lärt mig att länka i inläggen! Hahah ;P

Trevlig kväll / J

Kommentarer

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0