jag behöver inge gymkort?

om ja ska fortsätta missa bussen hela tiden så behöver ja inte gå på gym och springa på löpband, ja springer ändå omkring överallt för att jag lyckas ALLTID missa bussar!!
ja har precis varit på gymnastiken och de va såååå jobbigt, efter 50 min trodde ja att träningen va slut, sen kollade ja på klockan och då va de låång tid kvar. asså min kropp va såå död efter det. sen missade jag ju självklart busse oxå, så ja fick gå/springa hem i slasken, man kommer ju inte fram, och ja trodde ja va tvungen att va hemma kl 21.30 och ja gick från gympan 10 över, sen när ja kom hem så av de inte förän 22.00 som ja skulle se på tv. suck. nu e ja sååå död. ja kan knappt skriva på datorn. de blev ett ganska långt och konstigt och säkert väldigt felstavat inlägg,, men ja..de blir bättre sen :D ha de bra
(bild från i sommras)
'L


Kommentarer

♥ Kommentera detta inlägg här: (:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0